Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 14.08.2018, 13:29

Меню сайту
Категорії розділу
Новини освіти
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 50
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Здорова дитина - щаслива родина - багата країна

 

ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА  КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА ТРАДИЦІЙНИХ І
НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.

 

 

 

 

              

ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА  КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА ТРАДИЦІЙНИХ І НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.

 

 

                 Лозівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 10 «Калинка» Лозівської міської ради Харківської області працює за фізкультурно-оздоровчим пріоритетним напрямом. У 2010 році увійшов до  обласної та національної мережі шкіл сприяння здоров`ю та цілеспрямовано працює над впровадженням здоров`язберігаючих технологій у навчально-виховний процес. В дошкільному закладі  створено  здоров’язбережувальне предметно-ігрове середовище, комфортні умови для розвитку вихованців.

                 Пріоритетний напрямок  дошкільного закладу – виховання фізично, психічно, духовно та соціально здорової дитини. Мета здоров'язбережувальної комплексної системи – збереження і зміцнення здоров'я дітей, формування свідомого ставлення до власного здоров'я, здорового способу життя. Поставленні завдання реалізуються через традиційні і нетрадиційні форми і методи фізичного виховання. І, як результат  роботи – досягнення поставленої мети шляхом цілеспрямованих, взаємопов’язаних зусиль дошкільного навчального закладу, медичних працівників, батьків і самих дітей.

                 Робота з педагогами спрямована на підвищення їх професійної компетентності з питань  збереження та зміцнення  психофізичного здоров'я  дітей, оздоровлення дитячого організму шляхом активного пошуку нових форм і методів роботи, розвиток у дітей вміння цінувати своє здоров'я і життя у всіх його аспектах ( фізичному, психічному, духовному, соціальному). Для реалізації поставлених завдань  використовуються такі форми роботи: проблемні семінари, семінари-практикуми,  консультації, відкриті перегляди, ділові ігри, дискусії. Найбільш ефективною формою, на наш погляд, є семінари-практикуми, проведені  інструктором з фізкультури з використанням  елементів хатха-йоги, ушу, авторської системи фізичного виховання  М.Єфіменка,  на яких педагоги мають змогу практично оволодіти навичками  правильного дихання,   медитації, гнучкості.

             Робота з дітьми потребує найбільшої уваги. Враховуючи сучасні підходи, педагогами дошкільного закладу на заняттях та в повсякденному житті використовуються традиційні  і нетрадиційні методи і прийоми фізичного виховання. Використання традиційних форм  є невід'ємною частиною  роботи з дітьми. Під час фізкультурних занять вдало поєднуються завдання фізичного та статевого виховання.  Їх ефективно доповнюють  аромотерапія та оздоровча технологія дихання, казкотерапія, кольоротерапія.      

             В життя вихованців нашого дошкільного закладу надійно увійшла оздоровча система хатха-йога та оздоровчий комплекс ушу. Інструктор з фізкультури, вихователі ефективно використовують під час ранкової гімнастики посильні для дітей вправи за хатха-йогою та ушу. Елементи цієї системи використовуються на фізкультурних заняттях. Вони дають можливість  вчити дітей правильно дихати, знімати напругу, розслаблятися, розвивати гнучкість, зміцнювати м'язовий корсет, поставу; удосконалювати психічні процеси: укріплення волі, розвиток уваги, зосередженості, фантазії;  вміння управляти своїм тілом, вчинками, почуттями; формувати сильну, впевнену  в собі особистість, що може протистояти  хворобам і стресам, виховувати у дітей потребу в здоровому способі життя. Відтак, наші діти помітно відрізняються від інших однолітків: вони міцніші, бадьоріші, вправніші, дисциплінованіші.

              Одним із напрямків здоров'язбережувальної комплексної системи  є горизонтальний пластичний балет за  авторською системою М.Єфіменка, який вдало поєднує в собі окремі риси художньої гімнастики, аеробіки,балету, брейк-дансу, шейпінгу, акробатики. За допомогою поєднання  класичної музики та плавних, м'яких, пластичних рухів народжується «Пластик-шоу». Щоб у своїх рухах діти могли відтворити характер музики, інструктор з фізкультури добирає ігрові образи: морські хвилі, дельфіни, пробудження квітів від зимового сну. Рухи красиві, витончені з дотриманням необхідних за образом поз, жестів, міміки. Програми пластичного балету доцільно використовуються педагогами нашого закладу під час гімнастики пробудження після денного сну. Скорочені програми мають місце при проведення  фізкультхвилинок, фізкультпауз. Спеціальні корекційні програми виправдовують себе в індивідуальній роботі з дітьми. Все це дає змогу розвивати  у вихованців інтелект, відчуття ритму, естетичний смак, м'язову систему,  збагачує їх емоційну сферу.

               Робота з батьками спрямована на залучення батьків вести здоровий спосіб життя і культивувати його у дітей. Цьому сприяють такі форми взаємодії педагогів з батьками, як анкетування, тренінги, консультації, дискусії, дебати, форуми. Найбільшу активність  батьки проявляють при проведенні  спільних спортивних свят і розваг, які є традиційними для нашого дошкільного закладу. Це – «Тато, мама, я – спортивна сім'я», «Малі олімпійські ігри», «Естафети поколінь» тощо.   Аналіз  результатів проведеної  роботи показав, що у батьків поглиблюється інтерес до фізичного виховання дітей, підвищується їхня відповідальність, формується прагнення вести здоровий спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан. Взаємодія з батьками сприяє зміцненню сім'ї, емоційному зближенню дорослих і дітей, об'єднує зусилля педагогів, медиків та батьків у справі збереження та зміцнення  здоров'я дітей та формування здорового способу життя.

                Результатом роботи педагогічного колективу над пріоритетним фізкультурно-оздоровчим напрямом є:

·          збільшення показника  відвідування   вихованцями дошкільного закладу

·         зниження показників  захворюваності з 7.15 до 5.1;  

·         покращення адаптації дітей до умов дошкільного закладу;

·         свідоме ставлення дітей до свого здоров'я, бажання вести здоровий спосіб життя.

Більше 80% сімей активно співпрацюють з дошкільним закладом. Збільшилася кількість батьків, які  усвідомлюють необхідність узгоджених дій дошкільного закладу та сім'ї у справі збереження та зміцнення здоров'я дітей, тому що здоров'я кожної окремої дитини – запорука здоров'я нації.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

 

ЗДОРОВА  ДИТИНА - ЩАСЛИВА  РОДИНА - БАГАТА  КРАЇНА !

 

 

Пошук
Час жити на повну
Архів записів
Друзі сайту
Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.№11

Відділ освіти Лозівської міської ради

Освіта.UA

МОНМС України

ГУОН ХОДА

Харківська академія неперервної огсвіти

"ПедПРЕСА" інформує



Педагогічна преса
МВС України Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія.

ДНЗ № 10 "Калинка" © 2018

Тел. (05745)2-38-09

вул. Козацька, 15

Створити безкоштовний сайт на uCoz