Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 14.12.2018, 15:14

Меню сайту
Категорії розділу
Новини освіти
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 54
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Іноземні

                                                                                                                                                                                                                                                         

 

Сторінку  іноземної  цікавинки  веде

керівник  гуртка  англійської  мови

Романюк  Євген  Сергійович

 

 

До п'яти років дитина опановує рідну мову. І головне те, що вона думає рідною мовою, висловлює нею свої думки, розуміє інших і навчається, а також формується як особистість.

Адже рідну мову дитя вбирає з вуст матері, нею - перші слова їй, нею - перші слова йому, нею - перші емоції і відчуття. І словами рідної мови - все, що вперше в житті.

Отже, дитина, що нормально розвивається, може і повинна починати вивчення іноземної мови з п’яти з половиною років. Проте дитина цього віку охоче тільки грає. Вона не сприймає практицизму дорослих, які стверджують, що знання мови стане в нагоді їй у майбутньому.

Для п’ятирічного існує тільки справжнє або найближче майбутнє, коли "якщо будеш себе добре поводити, завтра підемо до лялькового театру”. Дитина охоче осягає тільки те, що їй необхідно сьогодні. Так, вона фантастично легко і швидко засвоює всі нюанси рідної мови, оскільки потреба в спілкуванні надто висока, і задовольнити її можна  лише знаючи рідну мову.

 

Звичайно, дитину можна примусити займатися чимось, якщо вона і не розуміє, навіщо їй це, і відповідно не хоче займатися цим. У дорослих у такому разі напоготові аргумент: хай звикає до того, що є слово "треба!”.

Проте є смутне, рабське "треба!”, "треба!” із страху, "треба!” з-під батога, і є етичне "треба!” вільної людини, "треба!” з відчуття обов’язку, відповідальності, часто з любові до близьких, з дружби, альтруїзму. У дитині вирощують мотиви етичного "треба!”. Це загальне правило відноситься і до навчання іноземній мові.

 Так що ж робити, щоб дитина охоче вивчала іноземну мову? У неї в цьому віці надпотреба в грі, і отже, іноземна мова може бути освоєна ним тільки у вигляді гри.Вона освоїла рідну мову в спілкуванні з рідними, однолітками, і іноземну мову вона освоїть, не займаючись наодинці з викладачем, а в спілкуванні з рідними і однолітками.

Мати в розмові з дитиною використовує іноземну мову; вона грає з однолітком або з групою однолітків, використовуючи іноземні слова і фрази. Дуже добре, якщо іноземну мову вивчає старший брат (сестра). Тоді і мотив є - наслідування старшому, авторитетнішому. Тоді можливе і спілкування іноземною мовою.

 

Дуже добре, якщо дитина розглядає разом з мамою дитячі ілюстровані книжки іноземною мовою і матір здатна перекласти написане в них, пояснювати, використовуючи слова і фрази на цій мові. Те ж саме - діапозитиви. Дитина у такому разі дізнається, що є англійська, німецька, французька, іспанська мови, але є і англійський, німецький, французький і іспанський народи.

Є діти, для яких ці мови рідні, і можна зустрітися і пограти з цими дітьми. В останьому десятилітті став реальним чинник комп’ютера, коли в комп’ютерній грі, що захоплює дитину, вона зустрічається з іноземною мовою. Дуже добре влаштувати домашній ляльковий театр, коли лялька Джон в спектаклі розмовляє з лялькою Мегі англійською мовою. Дуже корисно переглядати неадаптовані мультфільми і дитячі передачі англійською мовою.

Іноземна мова до семи років, таким чином, засвоюється тільки у формі розмовної мови. Алфавіт, читання і письмо вивчаються лише після того, як все це опанували в рідній мові. Перекладати усну мову з однієї мови на іншу, діти здатні знову-таки з п’яти - п’яти з половиною років.

 

Якщо батьки досконало володіють іноземною мовою, вони заговорять нею з дитиною також не раніше п’яти років.

 

Скільки днів на тиждень слід навчати дитину в мовній групі і яка оптимальна тривалість заняття? Критерії - сила мотивації (бажання дитини) і індивідуальна витривалість.

Так, якщо для одного дошкільника допустиме навантаження в одне-два заняття на тиждень (не рідше за один раз в тиждень!) з одним-двома уроками по 30 хвилин, то інший здатний без збитку для себе займатися три-п’ять разів на тиждень по два-три уроки тривалістю 30-35 хвилин кожен. Оптимальний склад групи - три-чотири дитини.

 І висновок-один: не надірвати її здоров’я фізично та морально,не позбавити її вільного часу - не позбавити дитинства.

І в цьому, як і в усьому іншому, треба знати міру!

 

 

 


 
Пошук
Час жити на повну
Архів записів
Друзі сайту
Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.№11

Відділ освіти Лозівської міської ради

Освіта.UA

МОНМС України

ГУОН ХОДА

Харківська академія неперервної огсвіти

"ПедПРЕСА" інформує



Педагогічна преса
МВС України Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія.

ДНЗ № 10 "Калинка" © 2018

Тел. (05745)2-38-09

вул. Козацька, 15

Створити безкоштовний сайт на uCoz