Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 14.12.2018, 11:39

Меню сайту
Категорії розділу
Новини освіти
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 54
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методичні перлинки

Ракушки и водоросли картинки

Методичний кабінет дошкільного навчального закладу  є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково-психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку (додаток №1 «Положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу»).


^ 1.2 Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:

забезпечення професійною інформацією;

організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;

підтримка експериментальної роботи педагогів в ДНЗ;

діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;

організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;

допомога педагогам в підготовці до атестації;

організація підвищення кваліфікації;

допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;

виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;

виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;

методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

^ 1.3 Методичне забезпечення навчально-виховного процесу носить безперервний характер, випливає з реальних проблем, що виникають у педагогічній діяльності, і включає широкий набір видів, форм і змісту діяльності.

Навчально-методичне наповнення методичного кабінету повинно відповідати таким вимогам:

інформативність та змістовність;

перспективність;

науковість;

доступність;

сучасність;

естетичність;

системність;

конкретність;

задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні.

Для забезпечення вільного пошуку педагогом необхідних навчально-методичних матеріалів вихователь-методист повинен систематизувати інформаційний та дидактичний фонди методичного кабінету і створити картотеку, завданням якої є допомога педагогам у підборі необхідного матеріалу чи літератури. Кожна картотека має містити бібліографічний опис – сукупність відомостей про матеріал, який зберігають у кабінеті.

Картотеку психолого-педагогічної, методичної літератури, публікації періодичних видань можна формувати за будь-яким принципом залежно від потреб дошкільного закладу.

Картотека методичних та дидактичних матеріалів, ігор, обладнання, технічних засобів навчання та опис має складатися з назви матеріалу та анотації. 

Пошук
Час жити на повну
Архів записів
Друзі сайту
Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.№11

Відділ освіти Лозівської міської ради

Освіта.UA

МОНМС України

ГУОН ХОДА

Харківська академія неперервної огсвіти

"ПедПРЕСА" інформує



Педагогічна преса
МВС України Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія.

ДНЗ № 10 "Калинка" © 2018

Тел. (05745)2-38-09

вул. Козацька, 15

Створити безкоштовний сайт на uCoz