Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 22.06.2018, 12:35

Меню сайту
Категорії розділу
Новини освіти
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Хореографічні

Божьи коровки картинки

 

 
 
 
Сторінку  хореографічної  цікавинки
  веде  сучасний  молодий  хореограф
Ковтун  Анастасія  Євгеніївна
 
  
Останнім часом мистецтво танцю посіло чільне місце в системі художньої освіти дошкільнят. Навчати свою доньку або сина у хореографічній студії нині модно і престижно.

Уроки танцю суттєво впливають на формування індивідуальності дитини, спричинюють її глибокі внутрішні зміни. Щоб найповніше застосувати різноманітні розвивальні можливості хореографічного заняття, слід пам’ятати, що уроки танцю, це передусім, уроки мистецтва, яке є могутнім чинником становлення емоційно-особистісного життя людини. На жаль, чимало дорослих вважають танець лише своєрідної гімнастикою. Між тим, виховання емоційності, духовності – найважливіший аспект хореографічних занять.

Хореографічні вправи дають уявлення про класичний танець. Класичний танець - це вид хореографічної пластики, побудований на певних строгих законах. Він являє собою чітко вироблену систему рухів. Проте саме в дитячому віці закладаються основи класичного танцю, дається початкова освіта. Класичний танець спрямований на вироблення необхідних хореографічних навичок: розвиток виворотності, зміцнення мускулатури, стоп і підйому, розвиток еластичності зв'язок і м'якість рухів. Якщо дитина прагне виразити себе за допомогою руху, не обмежуйте її, допомагайте розвивати виразність, пластичність, загальну культуру руху.

На колективних заняттях вивчаються найпростіші танцювальні елементи і композиції. Діти вчаться працювати у взаємодії один з одним, розуміти і відчувати партнера. Всі навички та вміння, придбані на колективних заняттях, стануть в нагоді дітям в подальшому житті. Дитина, яка вміє танцювати, розвивається швидше і гармонійніше своїх однолітків.

Існує думка: чим раніше розпочати формування фізичних умінь, потрібних для мистецтва хореографії, тим більшого успіху буде досягнуто.

Чимало викладачів, зважаючи на таку ідею, заради творчої самореалізації або високої оцінки збоку керівництва та батьків ставлять за мету створення танців для показових виступів. Вихованці для таких спеціалістів є лише своєрідним матеріалом (як фарби для художників), а уроки цих педагогів передбачають вивчення складних для малят рухів і отримання дітьми фізичного та нервового навантаження. Чи отримує дитина задоволення від таких занять? Чи покращується її здоров’я, чи розвиваються творчі здібності у той час, коли її змушують виконувати непосильні завдання?. Звісно ж, ні. Адже здоров’я дитини залежить від фізичного та емоційного комфорту.  
 
Шкарпетки або капронові колготи;
Білі чешки або балетки.

Вимога до форми одягу на заняттях хореографією для хлопчиків:
Шорти, футболка;
Чорні чешки, шкарпетки.

У разі підбору купальників для дівчаток, більш естетично виглядають купальники з додаванням лайкри. Вони будуть акуратно облягати фігуру. Рукава можуть бути будь-якої довжини. Колір різний (білий, рожевий, блакитний). Спідничка повинна гармоніювати з кольором купальника. Якщо дитина опустить руки «по швах», то це і покаже саму правильну довжину спідниці для конкретної дитини. Таку спідничку зручно брати в руки під час танцю.

Дівчата обов'язково приходять на заняття з гладко прибраними волоссям, забраними в пучок. А хлопчиками акуратно причесаний.

Всі ці прості вимоги допоможуть дітям сформувати естетичний смак і самодисципліну.

Під час організації та проведення хореографічних занять з дітьми дошкільного віку слід дотримуватися наступних методичних вимог:
постановка перед кожним заняттям навчальних, виховних, розвиваючих та оздоровчих завдань;
добір змісту заняття відповідно його тематиці, меті й завданням;
використання різнохарактерного, образного музичного матеріалу, що відповідає завданням певної частини заняття;
повторення попереднього й подача нового матеріалу, з обов'язковим його закріпленням шляхом багаторазового, варіативного використання;
зміна видів діяльності, місця розташування дітей, оптимальне дозування припустимого навантаження;
поєднання репродуктивного й продуктивного видів діяльності, надання дітям свободи у виборі способів рішення творчих завдань;
здійснення індивідуально-диференційованого підходу (урахування фізичних можливостей, психічних та статевих особливостей, інтересів дитини);
використання різноманітних методів і прийомів, що стимулюють рухову, розумову, пізнавальну й творчу активність дітей;
створення цікавої ігрової атмосфери, що сприяє підвищенню інтересу до заняття;
створення атмосфери захищеності й комфортності під час заняття, доброзичливий характер спілкування з педагогом, заохочення навіть незначних досягнень дітей;
особиста участь педагога у виконанні танцювальних рухів;
підведення підсумків з аналізом діяльності дітей, повідомлення мети наступного заняття для підвищення інтересу та мотиваційної готовності.

 
Пошук
Час жити на повну
Архів записів
Друзі сайту
Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.№11

Відділ освіти Лозівської міської ради

Освіта.UA

МОНМС України

ГУОН ХОДА

Харківська академія неперервної огсвіти

"ПедПРЕСА" інформує



Педагогічна преса
МВС України Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія.

ДНЗ № 10 "Калинка" © 2018

Тел. (05745)2-38-09

вул. Козацька, 15

Створити безкоштовний сайт на uCoz